någonstans

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är bara så trött på alltihop. Alla jobbiga saker blir allt tydligare och starkare, det som jag tidigare kunnat hantera. Är det mig det är fel på eller har jag inga bra människor omkring mig? Jag tror att jag har trott att jag är starkare än vad jag är. Att jag kommit längre än vad jag gjort. Jag utmanade idag med en fika med en kompis. Fick en dum kommentar och ingenting flöt riktigt på. Eller snarare en ansträngning utan respons. En grå meningslöshet. Allt var jättedåligt. Jag skämdes, glupsk. Och sen allt annat som är fel i detta liv. Fan fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen nu Therese, du fixar detta! En dum kommentar är INGENTING mot alla fina du får, eller hur? DU ÄR VACKER. Tänk på vad jag sa istället! Det är inte fel på dig och du har inte bara dåliga människor kring dig, det är bara en dålig dag, sådana har vi alla. Försök att se lite ljus nu igen, det finns så mycket fint att hitta!



Sv: Åh vad bra att den kan inspirera, tacktack! Ja visst, göteborg är så himlans mysigt tycker jag. detsamma gumman, ha det BÄST.



Haha ja, jag får prova jag med ;) stickade en halsduk i vintras, var helt förvånad över mig själv haha, den blev inte helt superful som allt annat sånt jag gör paha xD



STYRKA <3

2011-03-26 @ 10:39:07
Postat av: Therese

Allt bra?:)

2011-03-27 @ 19:35:44
URL: http://browntess.blogg.se/
Postat av: Tove

kunde varit jag som skrivit det där för ett halvår sedan. du är inte glupsk, om du så skulle äta upp hela espresso house. vem säger att du inte får fika? vem säger att jag inte får? herregud, det är bara en liten god bit mat, som man måste ha ändå. det gör inget att någon sa nåt dumt, eller att det kändes onödigt, för det var inte det, hur kan fika bli onödigt och dumt?



varje gång du fikar, träffar en vän, gör något socialt/normalt så har du vunnit ytterligare en liten bit, en liten bit närmare då det kommer kännas riktigt riktigt bra. fortsätt bara, och du, ingenting är onödigt <3

2011-03-27 @ 21:03:34
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0