dåligt dåligt

Nu tänker jag såna där dåliga tankar igen. Och nu är det något helt annat, något som jag aldrig tänkt förut men rätt så hemskt. För jag tittade på folk idag, som jag alltid gör och jag inser att jag typ hatar människokroppen. Jag gör verkligen det. Vad är det för missbildad uppbyggnad? Den är ful, ful, ful och jag fattar inte att andra kan gå runt och tycka att de ser okej ut. Liksom benen, magen och allt annat ni vet. Det är nog det fulaste jag sett. Och jag som inte kan tycka att andra är fula, hemska utan alla, ALLA är helt underbart vackra och egna och de är vad de är. Jag dömer inte, jag värderar inte, inte underbara människor. Men idag såg jag fult,något vedervärdigt och jag hatade det. Undrar om det är för att jag hatar mig själv så mycket...Angst

Kommentarer
Postat av: Don't mind me

"Hat växer alltid inåt först och sen utåt". Om det är till någon tröst har jag också tänkt så. Plus att människor är så jävla ytliga, dumma, primitiva. Det finns nog ganska mycket att förakta hos människan, om man fokuserar på det negativa.

2011-04-12 @ 00:34:51
URL: http://dontmindme.blogg.se/
Postat av: Emelie

Therese, gumman.. Vad hemskt det låter. Det borde inte kännas så - det ska verkligen inte det. Misantrop i all ära, men du får inte vända det till självdestruktivitet. Du är starkare än så.



Jag hoppas innerligt (och tror faktiskt), att det kommer ändras med att du blir friskare. Och hur blir du friskare? UTMANA!



Fan, vad irriterad jag är att jag inte planerade mina pengar bättre.. Aaaaargha. Buhu :(

Men du lovar att komma och fika nybakat när jag får en ny lägenhet? (a)

2011-04-12 @ 07:53:16
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Haha nää de har jag inte sett :D vad handlar det om? är de sånt där när de stylar om personer? :)



Hur mår du idag? sovit gott? :)

kramis

2011-04-12 @ 08:14:35
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0