Fiiika

Trött tjej hemma och vänder. Idag är det fullt upp. Först Idun och jag tar åt mig mer och mer av kommentarer jag får. Det har nog med att göra att jag faktiskt kan hålla med. Jag är driven och stark och utmanar mig själv. Jag förändrar och lyssnar på det dom säger. Jag känner att det går verkligen mycket bättre. Jag känner mig stark. Och peppad!

Sedan träffade jag en väldigt söt tjej och fikade. Det var mycket trevligt! (även fast det var en konstig man, ensam i bakgrunden, vilket det alltid verkar vara när jag fikar :s) Kladdkaka blev det. Och glad och sprallig efter fikat åkte jag hem och ännu mer glad blev jag när en idunkompis bokade samma målningskurs som jag. Och nu är jag så trött så jag håller på att somna. Men inte tid med det, för jag ska in till stan och bara ta ett glas vin och ha trevligt. Det här är en riktigt bra dag!


Kommentarer
Postat av: h2o

sv: nej, får ingen hjälp. är normalviktig nu också så hjälp kommer inte på fråga. litar inte heller på folk så kan inte gå till en psykolog heller för jag tror inte på det bara.

du är väldigt snäll som kommenterar, tack. kram! hoppas allt är bra med dig förresten

2011-04-06 @ 22:17:32
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Emelie

HAHA, säker på att det inte är SAMMA gamla galna ensamma gubbe varje gång? Han kanske har något i ögat för dig..! (är det där verkligen ett uttryck? Är det inte det så låter det urcreepy.)



Hoppas du hade det trevligt ute med tjejerna, fikat var urmysigt :)



2011-04-07 @ 08:11:06
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0