ful.... SNYGG

I förrgår : Tortillas och glass
Igår: Choklad, kladdkaka, och ännu mera choklad
Idag: Dubbelchoklad och pizza

Onyttigt enligt mig, men ätit det, ja.

Jag är så bra

Och vi pratade rätt mycket ätstörning i lördags och jag är typ trött på det. Det kanske faktiskt finns annat också. Jag är nog typ rätt trött på det som har med ätstörning att göra just nu.

Och jag tycker ibland inte att jag är så ful. Jag var ju ute i fredags, och jag var snygg. Riktigt snygg. Jag fick en blick från en kille jag tyckte var snygg och jag tror seriöst att fler tyckte jag var snygg. Det räckte för mig att han tyckte det.

Jag känner mig snyggare när en kille jag tycker är snygg även tycker det. Om det är en "ful" kille känner jag mig fulare. Exempel: Ett fyllo kommenterar mina ben. Då kände jag mig bara jävligt mycket äckligare.

Hur är det för er?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller med - så är det för mig med. Men om jag säger (och är ärlig) att jag tycker att du är sjuhelvetes snygg, är det en komplimang eller en förolämpning? (hahaha, alltså - är jag snygg eller ful?)



Nej, jag driver bara. Men du ska veta att du ser grymt bra ut. Det tyckte jag redan första gången jag såg dig, och det är svårt att kunna se både vacker och snygg ut på samma gång (för det är liksom så olika stilar, om du förstår vad jag menar)..



HAHAHA, vi är GRYMT söta. Jag har faktiskt fått kommentarer på det på facebook. Så det så!



Alltså, Hugo och Uno för att båda ugglorna har U i sina namn, precis som U-ggla. Så det passade liksom in! Så tänkte jag..

Men vadååå, ska du få vara den finaste ugglan, va?! .. Men okejrå. Du har väl en poäng, där med hårfärgen. Jag kanske ska döpa om dem till Thessan och Emli? För övrigt så är jag så förälskad att jag funderar på att åka dit och köpa den sista, den gröna, också.. Eller är det lite fööör mycket? :3



Lätt att vi kan åka till Donken! Där har jag ätit, två gånger. Och två gånger på max. Fast det är ju lite laddat, det är det, ju.. Hm. Vi skriver upp det på vår utmana-lista, så fixar vi tid till det någon gång!



(Ps. ps. ps. Jag är glad att jag får vara ugglan som är brun, för den är LÄNGST. MUHAAA!)

2011-04-25 @ 20:51:21
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Vad duktigt :) du är fin <3



ÅÅ hoppas du klarar dig från sjukdom :/ hur mår du idag? känns det bättre?

Massa kramar

2011-04-26 @ 07:57:17
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: johanna

jag tycker du är så otroligt otroligt SÖT!! när jag läser din blogg och ser dig på bild, så brukar jag tänka att du är jag, fast i en lite bättre version, liksom, om jag är 1.0 är du 2.0. lite bättre, lite snyggare, lite klokare.

2011-04-26 @ 15:21:42
Postat av: Emma

du är verkligen grym och bäst! bort med alla anorexi tankar! känner verkligen igen mig i det du skriver, men det är bra äs som bestämmer det där. BORT MED SKITEN! du förtjänar ett BRA och lyckligt liv och snygg det är du verkligen TRO MIG!<3

2011-04-26 @ 17:18:05
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: Maja

Ingen har någonsin sagt till mig att jag varit snygg, eller som i ditt fall, gett mig blickar. Jag är inte direkt killarnas favorit.

Fick en kommentar av ett fyllo att jag hade de finaste fötterna han hade sett, men vem bryr sig om fötter liksom?



Du är fin flickan, det lovar jag dig!

Härligt att du faktiskt kunde känna dig fin, det är bra bara det och det är klart att man får vara onyttig ibland :)

Puss<3

2011-04-26 @ 19:00:19
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, jag kan förstå det, men kom ihåg - ångesten är BRA! Det betyder bara att du pressar dig så långt det går, att du kämpar för att bli frisk och att du faktiskt GÖR skillnad genom att pressa gränsen än längre bort. För det KOMMER inte vara lika läskigt med hamburgare och strips nästa gång (donken är väl en annan sak, det är ju typ anorektikers spökhus enbart vad gäller princip!). Så att man får ångest betyder bara att man är PÅ RÄTT VÄG.

Och att du sedan kan skriva till mig att vi ska fortsätta utmana, med donken och glasssss! Du är ju hur grym som helst, Thessan! Det här kommer bli såååå bra så :D



Thihih, ja, vänta vid brevlådan du (a) Och vad snäll du är, tack :$ Jag och min "lilla" basker, haha!



DE ÄR OMDÖPTA NU. Emli och Thessan - du har rätt, det passar faktiskt bättre.. Och HMMM.. Om jag köper den gröna, det blir svårt vem det är :o Den söta killen som stod i kassan, kanske? (a).. Fast.. Då måste jag ju fråga om hans namn, hahaha.

2011-04-26 @ 20:26:33
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Ja men jag är också rädd för att de aldrig försvinner eller mer känslan av att jag vill ha bara för att jag får om du förstår? Åt ju choklad idag ändå sen trots allt :P men antar att de e bättre o ge kroppoen vad den e sugen på? äter du sötsaker ofta?:)



Åå visst e de jobbigt när de går så upp o ner hela tiden, just nu e de lite jobbigt här med bara för att jag åt den där chokladen utöver :/ jaja gjort e ju gjor o jag var sugen :)



Hur har kvällen vart?

kram

2011-04-26 @ 20:29:00
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Jennie

Jag känner precis likadant!

Är det såna killar som jag tycker är fula/töntiga, så känner jag mej ännu fulare, och tvärtom de FÅ gångerna en snygg kille verkar tycka jag ser bra ut! Man är ju självkritisk, men tror tyvärr att rätt så många upplever samma sak :(

2011-04-27 @ 09:01:57
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0