Normalvikt

Nu ligger jag på normalvikt+

Jag har kommit över Bmi20 så att säga. Lite inre processer som måste komma igång , mensen, sen är nog min kropp fysiskt sett återställd.

Jag har börjat ändra min inställning lite granna för att göra livet lite enklare för mig. Vi var och provade jeans igår jag och två idunvänner. Inställningen jag hade var att hitta ett par jeans som passar mig. Inte en speciell liten storlek, eller att jag vill komma i de minsta, utan jag ville ha ett par som sitter bara jävligt snyggt på mig. Och det kändes rätt bra, jag gillade dom jeansen som satt bra liksom.

Sedan utmanade jag med spaghetti och köttfärssås och godis till kvällen. Jag fick lite panik häromdagen och vill utmana allt innan Idun är slut, så det är liksom sista upploppet nu.

Idag blev det årets första kulglass! Tänk er, sommarvärme, kulglass, och en trevlig idunkompis. Så jävla värt! Och sen åkte vi och tittade på Veronica Maggio. En rätt bra dag skulle jag säga.

Puss och kram till alla kämpande där ute!


Kommentarer
Postat av: Emma

shit bruden vad jag blir avundsjuk och stolt och glad på samma gång. du har verkligen komit långt men visst du har myckt att jobba på ¨ännu men vilken inställning du har och jag beundrar den! jag säger bara SJUKT BRA JOBBAT och krigat! så enormt bra!

jag vill med lyckas som du och jag vet jag bara vet eller jag tycker mig känna att du verkligen har allt som krävs för att verkligen lyckas helt!



är det speciellt jobbigt emd spaggeti?jag vet sj att det är det mest laddade för mig. se dina framsteg gnag inte på det som inte funkar till 100% ännu, allting måste ges tid inget funkar direkt inget övning ger färdighet och ångesten minskar ständigt gúmman. ännu en gång! GRYM!

Puss och Kram

2011-04-28 @ 23:17:29
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud, GRATTIS! Vad duktig du har varit! Trots att jag är jobbigt, så vet du att jag tycker du hör helt rätt i att utmana järnet nu. Hur mycket har vi inte pratat om att inte "slösa bort" sin Idun-upplevelse? Detta tjänar du verkligen på, och vet du vad? Man går inte upp i vikt av godis eller fika eller glass. Man går upp av överflöd, och det lovar jag det- det är inte vi. I så fall hade vi inte varit anorektiker. Jag är så himla stolt över att du tagit dig så långt! (inte för att jag har något med det att göra, men, haha).



Får jag se jeansen senare? ^^



sv: Ja, eller hur?! Att hon kände igen mig, och igen.. Vågade hälsa! Gissa hur glad jag var! Visste liksom inte att det fanns folk som "läste" bloggen så..



HAHA, du vet MYCKET VÄL vad jag tänker på som är hårt och hårigt. Du praktiskt taget lade det så själv.



NEEEJ. Ugglorna får inte vara sålda. I så fall får jag flirta till mig en egen av kassören (vadhannuheterdetskajagtaredapå!)

Kramar!



2011-04-29 @ 06:14:13
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Det låter som en väldans bra dag du :D härligt att du hittade jeans också :D o du har precis rätt inställning :)



Förstår att de e jobbigt med sötsaker men du är så duktig verkligen. Du kommer fixa det här galant och alla människor äter ju sött när de e sugna :) hoppas att mitt sug kommer stillas så jag slipper dessa hetsar..menmen idag är en ny dag så lika bra att glömma de som vart eller hur?:) har du några planer för dagen?:D

kramis

2011-04-29 @ 07:45:24
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: emma

åååååh vad du är GRYM! Blir så ofantligt glad av att läsa detta, Therese. Du är så himla duktig, och varför skulle du INTE få njuta av livet?

Älskar det där med att köpa jeans som PASSAR, inte några som har en viss storlek. LOVE IT. Så gör jag också nu för tiden :> du är så otroligt vacker, det tycker jag verkligen.



sv: Vilken klok och fin kommentar du gav mig, gumman. Och vilken effekt ditt citat av mina egna ord fick. "Jag har sagt det där, då borde jag också tro på det". Åh, du gör mig så himla glad! Det enda som påverkar min uppfattning är några siffror, jag var ju lika glad innan liksom. Vad spelar det då för roll? Du har så rätt så rätt, fina du!



Åh tack gumman. Skickade in projektarbetet idag, känns obeskrivligt skönt. Och vad roligt att du gillade dikterna! Det gör mig jätteglad och alldeles varm inombords. Vad du är fin. TACK igen <3

2011-04-29 @ 15:40:09
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Maja

GRATITS tjejen! Du är verkligen värd allting nu, och bra med utmaningarna och att du köpte dig ett par riktiga jeans.

Jag åt min första kulglass på malta(åt de ttyp varje dag) och det var så sjukt gott :)

Sv: Tack så jättemycket för tipset, ska försöka göra så! :)

Puss<3

2011-04-29 @ 16:06:24
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Lovi

Du är söt som få! Var det okej med jeansen och allt? Kommer ihåg paniken när jag insåg att mina kläder hade blivit för små, shit.

Kulglass är fantastiskt, choklad är den bästa enligt mig! Vad gillar du för glass? ;) Ta hand om dig <3

2011-04-30 @ 14:06:53
URL: http://lovili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0