chilla liksom

Var på begravning igår. Sorg. Hade avskedsmiddag med familjen på kvällen, och PACKADE!!! För jag åker om 4 dagar!!! Shit alltså. Och jag var så satans trött och kände mig typ febrig så anmälde mig sjuk till jobbet idag, hihi, så jäkla stressad och trött. Har suttit och kollat igenom alla gamla bilder sen typ sjuan, och ännu äldre kanske till och med. Gud vad roligt det var. Gud vad jag minns glada tider, tider jag saknar, som jag önskar hände igen för att jag faktiskt mådde bra då. Ibland önsksar jag att jag bara var liten igen...
Hur som har jag nu beställt 1006 bilder som varit digitala som nu kommer förevigas i pappersform. Tjihooo, vissa väldigt tokiga, såna man tog bara för att man inte hade något att göra, och andra som jag verkligen vill minnas och aldrig förlora. Bjuder därför på en härlig bild från 8an(?).

Kommentarer
Postat av: Emelie

SHIT DU ÅKER OM 4 DAGAR. DET ÄR HELT SJUKT!



Du måste vara taggad till tusen!

2011-08-25 @ 22:34:51
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Vad myyyysigt, grattis! (till fåtöljen-fikat).

Själv ska jag inte dit förrön den 4e, det är inte förrän då jag har tid xD HAHA!



Simon jobbar på ett företag som hyr ut personal. Till ICA och Coop och typ sådana butiker. SÅ han åker runt till olika butiker och jobbar. Bra lön. Mycket OB.



Svårt att säga med kompisar.. Jag menar, de man tror i början är aldrig de man senare "hänger med" och så vidare. Brukar ju bli helt annorlunda. Men jag och 39-åringen, vi kommer nog bli rätt tajta!



EN positiv sak med att du flyttar. Genuina brevvänner-grejen. TVÅ positiva saker. Det är råcoolt. TRE positiva saker.. Nej, nu finns det inga fler. Du åker ju ivääääg.

2011-08-26 @ 06:42:40
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0