Magiskt

ÅÅh grekland var helt underbart! Sola, bada och bara ta det lugnt! Jag var där med min syster. Vi var på ön Kefalonia.
I övrigt har jag gått ut lite och träffat lite kompisar här hemma. Vet ni vad mina kompisar säger om mig? "Du är bra på att gå fram och prata med folk/killar" Jag blir så glad men samtidigt så förundrar. För typ ett halvår sen vågade jag ingenting. Jag fick i uppdrag att prova på av min terapeut. Det är inget man kan direkt, precis som allt annat. Man kan inte allt redan innan man provat. Och nu har jag provat och insett att det är ju inte så himla svårt. Snarare bara kul. Vilket har resulterat i att jag hörs med typ flera killar samtidigt. Jag förstår inte hur det blev såhär. Lilla jag liksom. Det går alltså att förbättra sitt självförtroende, men man måste nog för det första tillåta sig att göra det. Öppna upp sig för tanken.
Sen är det ju bara jävligt roligt att ragga :P
Känns lite som att jag har stannat upp. När jag startade bloggen var det för att gå igenom en behandling mot anorexi. Nu är det genomfört och ärligt talar mår jag för det mesta ganska bra. Mitt liv handlar inte längre om mat och den delen. Det är så mycket mer nu. Det är väl ett liv helt enkelt. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Ska jag fortsätta här, eller helt byta spår. Eller sluta helt. Anledningen var ju att jag ville ha respons, få kontakt med andra. Få förståelse och samhörighet. Men jag vet inte om det är någon där ute som ens vill läsa det här. Så jag frågar er vad ni tycker?
Grekland <3

Kommentarer
Postat av: Tove

jag tycker att det här var precis det jag behövde höra, jag tänker uppnå samma sak, jag vill inte tänka mer på mat. jag vill ha mitt liv.. du är otrolig, på riktigt. <3

2011-08-01 @ 22:59:40
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Fortsätt blogga! :)

2011-08-05 @ 12:11:46
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0