sista

Det sista husmorsknepet för dagen för min onda hals:


Glass i stora lass!! Ben o Jerry



Och te



Har inte druckit te på typ ett halvår. Nu när jag är normalviktig och har en förbränning har jag varit så fruktansvärt varm att jag inte ens kunnat dricka te. Det är förknippat väldigt mycket med min ätstörning också. Drack te i stora mängder för att överhuvudtaget hålla mig någorlunda varm, och istället för att känna hunger, fylla ut magen , istället föt att äta. Det är förbi. Nu dricker jag för att hösten börjar komma och det är hur mysigt som helst. Och gott! Inte ett substitut för något annat.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aw, som det ska vara! Vad glad jag blir av att läsa det :)

2011-08-28 @ 18:47:39
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Haha, ja, vad bra att jag kan motivera! Om jag lyckas äta drygt tre hela burkar (i totalen) B&J's på en dag och överleva, då klarar allt din kropp lite choklad!



(Förresten, vill du att jag kommenterar här eller på din nya blogg?)

2011-08-28 @ 20:18:52
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0