The truth

När jag skriver att det är bra, börjar nästan alltid en period då allt känns skit. Jag får helt enkelt hålla tyst om att jag mår bra eller nåt.
Jag är lite ledsen just nu, av olika orsaker. Och mest av allt stör jag mig på att jag gått upp ännu mer i vikt. Trodde att det var klart när jag gått upp 20 kg. Men byxor som jag kunde ha då, passar inte nu och alltså har jag gått upp ännu mer. Jag skulle ju få vara slank, komma till en topp för att sedan lägga sig, stabilisera sig. Så varför fortsätter det då att gå uppåt? Jag har blivit allt annat än slank.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men du är inte tjock! Om du skulle gått upp 30kg från det att jag träffade dig hade du inte varit tjock. Så tro mig, du är INTE tjock :) <3

2011-08-05 @ 12:14:28
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken berg-o-dalbana du verkar leva i, thessan.. jag hoppas verkligen det lugnar ned sig för dig snart, det förtjänar du. Men det är så här - tillfrisknandet. Det går upp och ned och i vågor och i häftiga svängar, det gäller att hålla i sig. Håll i dig, och håll i dig hårt!



OCH JA, DET ÄR HELT SJUKT ATT JAG HAR FLYTTAT OCH JAG ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DET!

2011-08-06 @ 20:39:58
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0