La France

AAAAH JAG HAR BOKAT FLYG TILL FRANKRIKE!! För er som inte vet så ska jag spendera den kommande våren i Frankrike och plugga franska. Jag åker i slutet av Januari och kursen sluter i juni. Har även bokat hotell för första veckan. Jag kan inte fatta!! Nu snart händer det!!!
I fredags kom jag hem från England också, det händer mycket nu! Älskar att vara hemma!! Aldrig mer värdfamilj även om jag hamnade hos en bra familj. De sista veckorna funkade ganska bra. Jag bestämde mig bara för att nu skulle jag sköta maten och det gjorde jag också och jag fokuserade på att vara med människor som JAG vill vara med så då var jag det. Och siste tiden blev jätterolig. Så nu har jag verkligen lärt mig mycket under den här hösten. Puss till er alla!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad härligt, med Frankrike! Men du ska väl inte bo på hotell hela vistelsen? Hur gör man då?



Och vad kul att du är hemma igen! Snacka om att du haft en minnesvärd upplevelse, dock - ingenting någon kan ta ifrån dig!



Vadå, brev? Jag har inte fått något brev från dig sedan jag skickade mitt för evigheter sedan :(

Och julklappar, ja, har du inte sett min önskelista jag postade på bloggen? (meheheheheheheeeeee)

Vad önskar du dig själv? :D

2011-12-20 @ 18:06:48
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Agnes

Oj, menar du verkligen det? Tack så hemskt mycket! Åh, bara kör nu!!! Kram!

2011-12-21 @ 07:54:31
URL: http://tromb.webblogg.se/
Postat av: emma

Vad kul, sötnos. Riktigt glad för din skull! ♥



sv: Det finns otroligt vackra människor. Vackra, vackra, vackra platser, fina upplevelser. Kärlek är allt. Det finns ingen som kan få dig att känna någonting utan att du själv tillåter det - du har makten över ditt eget liv och därmed dina tankar. ♥

2011-12-21 @ 22:51:33
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0