nu blir de...


bild: tv4.se



Deppigare dag får man ju leta efter. Har precis varit ute på promenad. Välbehövd. Nu blir det att intala mig att tänka ur helikopterperspektivet. Mina mjukisbyxor satt tajt. Heli: De var en tajt modell och de är i xs så det är inte normalt att de inte skulle ha suttit tajt innan. Men det blev att par andra som åkte på i alla fall.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen men jag orkar bara inte med allt, allt känns så meningslöst, hela jäkla livet. Vad finns det att leva för?

Ni blir de i alla fall solsidan. Missade ni det precis som jag? Kolla på tv4 play. Det blir kanske lite bättre för stunden får man hoppas. Till det: kvällsmellis. yoghurt, frukt och bovetecrunch - har ni provat? inte? gör det, så värt!

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Lovi

Oh, växa ur byxor är tufft. Kan trösta dig med att jag är 1000 ggr lyckligare nu när mina strl. 34-byxor stramar ngt in i helvete än när dem satt löst!

Du är på väg åt rätt håll och även om det är jobbigt just nu så BLIR det bättre! Puss & Kram <3

2011-02-28 @ 20:16:46
URL: http://lovili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0