vårsol


Idag blev det en tur till stan för att liva upp dagen lite. Jag var på Acne archive och below och sen gick jag runt och tittade på klockor som jag önskar mig till födelsedagen. Har inte använt klocka alls nästan, men så började jag förra veckan och nu är jag helt beroende! För såklart så gick den klockan sönder direkt. Först hittade jag inte någon och sedan självklart två så nu har jag ju beslutsångest. Dom är så olika men sjukt snygga båda två. Svårt det där.

Jag köpte byxor från Acne också. Ett par lite stora, mjuka. Typ mjuk modell av kontorsbyxa. Snyggt! Och sedan ett par leggings. Med stretch. Jag måste ju ha i bakhuvudet att trots att jag inte vill måste jag kunna ha byxorna även om benen blir lite större. Alltså var de bra!

Jag önskar jag kunde sluta stirra och beundra alla smala ben som går förbi mig på gatan. Att jag inspekterar vad andra äter och hur de ser ut. Analyserar och kopplar.  Det är sånt jag måste lära mig helt enkelt att acceptera och inte värdera. Med tiden.

Ser inte fram emot kvällen...
ta hand om er!


En dagens: tröja - gina tricot, skjorta - only, shorts - urban outfitters, strumpbyxor - cos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0