ångest

Jag har haft ångest. Sån där jobbig ångest som får mig att börja tänka hur jag ska träna för att kompensera, hur jag ska lägga om kosten för att gå ner i vikt, hur jag ska börja undvika vissa livsmedel. Det är inte bra alls.

Tur att min syster kom igår och jag fick lite paus från tankarna.

Nu i veckan har jag mycket att se fram emot! Ska på massage på tisdag, Älska!

Och sen hör och häpna, ska jag på dejt på onsdag. Nervööööst. Eller jag är egentligen ganska likgiltig. No big deal liksom. Eller?

På fredag är det midsommar!! Jag ska på 20 års/midsommar-fest. Leka lekar, äta gott och dricka. Hänga med en massa människor! Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: emma

Åh! DEJT! Nu är jag jättenyfiken. Och skönt att din syster kunde distrahera dig, det är det bästa botemedlet det finns mot påträngande tankar - umgås med friska, vänliga människor vars sällskap vi trivs i. Låter som en toppen midsommarafton också hörru, så glad för att du kan se positiva saker trots jobbiga tankar och känslor. Sätt vingar på dina jobbiga tankar och låt dem flyga iväg♥



sv: Försöker att låta allting inte förstöra för mig, jag hade en fantastisk student ändå, precis som du, trots mående under all kritik. Och dina ord skänkte tårar till mina ögon också.. kan inte förstå att det finns människor som tycker så om mig. Försöker verkligen förstå. Tack hjärtat. Du förtjänar allt fint i livet. Allting. DU är en av de bästa. Du klarar detta. Som jag. Vi klarar det. Så är det. Alla klarar detta, man måste bara bestämma sig, och gå igenom jobbiga stunder.

Kärlek. ♥

2011-06-19 @ 13:08:28
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Emelie

DEJT?! Oooh, du måste berätta allt!



Alltså.. Jag kan ju hjälpa till, vara med och titta på när du äter (hahaha, ger väl snarare mer ångest?), men sjäv har jag inte råd, är jag rädd :(

2011-06-19 @ 19:44:03
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Du fixar det gumman <3

Åh, vad roligt med dejt. Jag är inte alls avundsjuk, inte alls ^^,

Ha det toppen gumman<3

Puss<3

2011-06-20 @ 16:30:43
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0