Berlin

Berlin var sjukt roligt.

Jag är typ lite hypokondriker. Hade väl minst en åkomma varje dag som var sjukt påfrestande men såhär i efterhand tycker jag bara att resan var jättebra. Hehe, tur att man glömmer det jobbiga liksom. Tyckte faktiskt inte om Berlin förra gången jag var där. Var där på vintern, det var rått och kallt och fult. Det är ganska fult, men nu var det i alla fall grönt och varmt :)

Och jag köpte min drömväska #2 så kan ju inte vara gladare liksom. Nu behöver jag nog aldrig köpa en dyr väska igen!

Vi gick på konsert också. Jag såg Kings of Leon. Asså, finns det något hetare än killar som är musiker? Och jag har sån jävla abstinens så jag tänder väl på allt och alla nu. Och så dejtar han en Victoria's Secret modell. Typiskt va? Dom är ännu bättre nu också efter att jag sett dom.


 

Jag önskar jag kunde säga att jag tycker om mig själv. Men jag gör inte det. Fy fan alltså. Det skulle vara så mycket som löste sig om jag gick ner lite i vikt. Typ min självkänsla. Mitt utseende. Eller..? Jag skulle ju gilla mig själv så mycket mer, skulle inte störa mig på allt onödigt fett på alla delar där det inte borde vara. Där jag borde vara smal, vältränad. Så att jag blir lite mer eftertraktad... Och kunde tycka om mig själv lite mer, för det är svårt när man ser ut såhär. Såg bilder jag inte sett förut. Och jag tänkte, fan vad vacker jag var, smal och vacker. Varför ska det vara så?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där sista är inte sant och det vet du. Så tänker ALLA anorektiker. "Jag blir lycklig bara jag får ned lite lite."



Amenvisst. Bullshit.

2011-06-17 @ 08:52:32
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0