hej hej hej hej

Jag älskar livet just nu! Allt jag gör, alla jag har omkring mig. Det är så sjukt underbart. Tänk för typ en månad sen. Att bli frisk från en ätstörning handlar inte bara om att gå upp i vikt, för ja, trots att det ingår mycket mat och viktproblematik har det för mig varit sååååååå mycket mer. Eftersom jag gjorde som jag skulle, fick jag tid att prata om allt det andra, helt enkelt jobba med mig själv. Sjukt värt alltså. Tänk på det. Alla är värda att må bra och vara friska. Trivas med sig själv. Jag gör typ det. Kanske någon downperiod ibland men inte ofta alltså. Och då skulle ni sett mig för ett halvår sen. Deppigare tjej fick man ju leta efter.

Och när man fysiskt sett är bra i hjärnan går det faktiskt att tycka att man är snygg och rätt bra. För det tycker jag om mig själv. Så jag är ett levande bevis i alla fall.


Skivan i måndags var sjukt kul!!! Jag var utklädd till en polkagris, tjoohooo.

Idag har jag varit på ansiktsbehandling och yogat. Skvallrat om allt som hände i måndags. Så. Jävla. Roligt.




Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ vad fin du är och åå vad härligt det är att läsa att du verkar må så bra, de gör mig glad :D tycker du hade en super fiffig utklädnad :D



Tack :D det känns så jäkla bra hihi, jag ska jobba på posten :D



Hur mår du idag? :D

KRAMAR<3<3

2011-06-09 @ 08:43:46
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emelie

Haha, polkiiiis.. Och ja, du BORDE älska livet just nu, för livet behandlar dig riktigt bra! Du är snygg, du får festa, du är fri, du är ung, du är oberoende men samtidigt får du hjälp.. Förstår du, du är i topp!



Haha, neeej, jag vill inte fira! Jag vill spara - jag ska ju flytta snart! Då måste jag ha alla mina pengar :O



Snubben, läskigt på? Du får fråga honom SVART PÅ VITT. "Är det knull eller förhållande du vill ha?!"!

2011-06-09 @ 09:05:06
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Härligt att allt är bra med dig!

Ja, du har helt rätt. Man ska inte bara gå upp i vikt, man måste ju bli frisk i huvudet också.

Du har kämpat på så sjukt bra tjejen, och vilken söt polkagris du var :D

Puss<3

2011-06-09 @ 17:14:55
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: emma

Aaaaaaaah sötare får man leta efter! Gudars så glad jag blir av att läsa det här Thessan. Du är så jääääääääävla värd att må bra så det finns inte! Och du inspirerar något fantastiskt.



sv: Tack för dina FANTASTISKA ord gumman. De hjälper. Om du kan, så kan jag. inger hopp. Åååååååh Berlin, vad ska du hitta på där gullnos?♥

Kärlek♥

2011-06-10 @ 15:06:25
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Lissie

Du är bra! :)

2011-06-13 @ 11:01:54
URL: http://fairlynuts.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Jag undrar bara vart du köpt din klänning?:)

2011-10-09 @ 19:10:15
Postat av: therese

Den har jag sytt själv! Det är en t-shirt och en kjol. Sydde kjolen av en t-shirt :)

2011-10-10 @ 18:28:33
URL: http://skuggdoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0