Livet

Allting flyter på. Jag lever, jag jobbar, jag träffar kompisar, jag mår rätt bra.

Jag blir glad när jag ser glada barn på tunnelbanan. När en liten tjej säger hej till mig. När solen lyser och värmer och jag har alldeles för mycket kläder på mig. Jag går och sjunger lite för mig själv. Sjunger högt på balkongen. Jag bara är, jag tänker inte särskilt ofta dåliga tankar om mig själv. Varför ska jag? Jag behöver inte, har typ inte heller tid till sånt onödigt. Det slog mig idag. Jag blev nästan lite obekväm. Men jag måste ju värdera min kropp, mina lår. Men nej, jag är rätt okej som jag är.

Igår såg jag en skitrolig kriminalkomedi, seriöst ni måste se den när den sänds på tv. Inkognito.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅhh vad glad man blir av tat läsa din blogg, allt verkar gå så bra för dig nu :D

Vads härligt att de fungerar så bra med jobbet också :D jobbar du mkt?:)



ÅÅ visst e massage underbart hihi? ja tycker du gör helt rätt i att ge de i present till dig själv hihi :D jag har ju turen att ha en tränare som kan massera:P



Ha en finfin dag :D

2011-06-02 @ 07:53:05
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emelie

Klart du duger! Du är bättre än duger! :)

Jag kanske kan på torsdag (mitt på dagen) eller på lördag, faktiskt! Det vore supermysigt att träffa dig igen, det var ju evigheter sedan.. SPECIELLT EFTERSOM DU JOBBAR OCH HAR CASH! (tummenupp!)



sv: Ja, jag tror det! Pojken står i duschen nu, jag väntar bara på hans ankomst :>

Och jag tror att söder verkligen är ett sådant ställe men "vänjer" sig vid, och sedan börjar råälska. Som jag gjorde. Åh!

Ja, det är det som är bra med hyresrätt. Att vi kan byta upp oss om tidigast ett år :) Men det känns bra, det känns som att jag och pojkvännen kommer trivas lite trångt och mysigt (haha!). Och givetvis ska du komma på fikakalas och kolla in lägenheten sedan :D Det är givet!

2011-06-02 @ 09:30:22
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Jag blir så glad åt att allt verkar vara så bra med dig nu, du förtjänar det verkligen!

Puss<3

2011-06-02 @ 15:48:32
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Lissie

Glada inlägg är fint!



Tack för kommentaren. Förstår att det är jobbigt att känna igen sig i novellen. Men tänk på hur bra du är som inte är där längre.



Kramar

2011-06-02 @ 20:32:14
URL: http://fairlynuts.blogg.se/
Postat av: emma

Du är MER än okej gumman, du är helt jäkla bäst! Så det så. Och kommer på mig själv med att sitta och le som en stolt liten mamma när jag läste det här inlägget haha, älskar att du älskar att leva. Det är så fint att läsa om.



sv: Jaaaa visst är det coolt!? Känner mig lite ball faktiskt, haha.

Tack hjärtat, du gör mig så glad♥ Ja, absolut! Dansade hela natten lång och slutade knappt le en sekund. Loveit. KÄRLEK♥

2011-06-03 @ 09:51:25
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0