solsken

Jag tänkte på det jag skrev i förra inlägget. Det handlar nog inte riktigt om att jag vill se ut som henne. För jag tycker inte att hon är så snygg - hon var snyggare som hon såg ut innan hon gick ner i vikt. Det är det att hon väcker min ångest. När jag ser henne sätter det igång allting inom mig. Min ångest. Triggandet. Det är det som gör att jag nog börjar må dåligt när jag ser henne.

För övrigt hade jag en jättebra dag idag. Först solande hemma med en vän. Och sedan glass i solen med Emelie och mycket serious talking. Om livet idag och förr. Mycket spännande, hemskt och intressant och roligt. Härlig tjej det där.

jag ska på skiva på måndag. Fett taagggaaad! Jag måste fixa lite med min outfit bara. Ska bli skitkul i alla fall. Är ju den enda jag ska gå på !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mwiih, du är en härlig tös, du själv, ska du veta. Och verkligen serious talking, nästan så jag skäms lite så som jag bara prata om mig själv.. Tur att du har sådant överseende, jag får gottgöra med att bjuda nästa gång :>



OCH JAG ÄR SUPERSUGEN PÅ ATT SE NÄR DU GJORT KLART OUTFITEN!

2011-06-04 @ 19:37:28
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0