bara dumt?

Om några minuter blir det min födelsedag. På något sätt vill jag testa mina kompisar lite. Jag har inte påmint någon om att imorgon är då jag fyller år. Jag tror typ inte att någon kommer komma ihåg det eller bry sig. Jag vill att de ska veta det utan att jag behöver säga det. Därför vill jag testa lite. Se vilka som faktiskt kommer ihåg ändå. Vilka som bryr sig tillräckligt.

Egentligen tror jag det är dumt. Jag bryr mig nog inte om de kommer ihåg och gör de det inte blir ju mina tankar endast bekräftade. Men jag måste ändå göra det.

Bara några minuter kvar... Godnatt. Imorgon vaknar jag till en 20 årig dag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gjorde precis samma sak förra året... :P

Vad fick du för "resultat" från dina vänner?

kom de ihåg?

2011-03-12 @ 20:51:10
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0