fjäder

Idag provade jag ett par av mina tajtaste byxor. Nu var dom väldigt tajt i midjan. Men just nu är jag inte jätteledsen för det. För jag ska sälja dom. Tjäna pengar på dom hehe. Ska gå till Judits och lämna in dom. Det kommer bli succé! (och så glömmer vi att jag tänkte lägga upp en bild på mig själv, men såg alldeles för stor ut för att kunna göra det)

Åh vad jag älskar smycken. Jag använder det inte så ofta, men jag tycker det är så fint och härligt. Jag beundrar när andra är helt utsmyckade och önskade att det skulle se lika självklart ut när jag har det. Jag går lite i perioder. Nu har jag precis varit helt förälskad i ringar. Nu är jag mer inne på halsband. Hittade lite fina saker här. Dom ska ställa ut på Vintagemässan i April. Det är något att se fram emot!



Idag är jag fjäderfin




Kommentarer
Postat av: emma

Åh vilket fint armband, verkligen superfint. Man känner sig jättefin med smycken, tänka sig att så små saker kan göra så stor skillnad!



Haha japp, den var jättekul! Ja jag hoppas också det går bra, det börjar närma sig nu, nästa vecka! :o herregud, ahah. åååh tack vännen, vad snäll du är! Har nog aldrig blivit kallad cool förut haha.



Kramar<3

2011-03-01 @ 14:12:36
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0