gone with the wind

Idag ska jag åka till en kompis landställe. Det kommer gå... bra, men hjälp vad nervös jag är. Dessutom en tjej jag aldrig träffat ska med. Just nu känner jag en väldig press. Självvalt, ja. Men jobbigt, ja. Fast jag ville lika mycket inte åka, och då tror jag faktiskt att det är bättre att jag åker.

Jag är jättesugen på att sy, helt plötsligt har massor av idéer kommit upp. Svårt att sätta igång bara. Men det är ju så roligt!

Jag känner att jag får en massa insikter varje dag, mer och mer får jag friska insikter. Sen är jag väldigt bra på att argumentera emot också. Och då vet jag inte längre vad som är sant, för då går det helt enkelt inte ihop längre.


update...
det börjar kännas som en dålig idé nu...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nejdåå! Det här är som allt annat, Therese - det är ovant, och du måste våga! Ta steget, ta utmaningen. Även den sociala biten är en stor kamp, men oerhört viktig för att vi ska må bra och våga pressa oss. Jag hoppas verkligen du gjorde det, för jag tror att du kommer tjäna på det i långa loppet :)



sv: Haha, mja, vi fick reda på att hon hette Joppelicious och även var inne på lebb-grejer. HAHA.



Aw, vad du är söt. Du har verkligen rätt, och det vet man ju. Man glömmer det bara så lätt. Och det gick faktiskt oerhört bra! Ska skriva ett inlägg om det imorgon, om vi inte hörs innan :D



Yeeees! Fåtöljen it is! (Därför jag gillar dig - du har bra cafésmak, haha) Så får vi återigen visa för varandra hur bra vi är. Och är det jobbigt får vi trösta oss själva, med pepp och kramar eller något. Det fixar vi, inga problem. Du kan ju äta utöver och allt nu! :)

2011-03-30 @ 16:22:19
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Åå hoppas du haft en jättebra dag? :)

Vad har ni gjort för skoj?

kram

2011-03-30 @ 19:28:14
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emma

Hoppas du åkte och att du faktiskt njöt och hade det bra! det är ju detta livet innebär att umgås med vänner och njuta!



vad roligt att du syr? är det kläder då? kul! jag är sjukt dålig på det där;)



ja jag vill läsa på fastighetsmäklarprogrammet i malmö och kommer att flytta i och med det!:)



du är grym tjejen, kämpa på!

Kramar till dig<3

2011-03-30 @ 21:22:56
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0