hyper

Nuförtiden är jag rätt hyper och uppe i varv. Jag tror att det har lite med tabletterna att göra men också att det faktiskt händer väldigt mycket just nu. Bra saker. Blandat med lite stress.

Idag åt jag lunch med en kompis, inget farligt med det. Jag hade ju planerat det innan så det var okej. När hon påpekade att vi borde gå och äta mellis blev jag jättenervös. Min plan var ju att äta det själv, när vi delat på oss. Herregud, skulle vi äta det tillsammans? Det kändes inte okej... Vi hade ju redan ätit lunchen tillsammans. Insåg att det är en grej jag tycker är väldigt jobbig. Okej, jag kan visa att jag äter en gång, men inte mer. Skammen.
Men vi gick och köpte på ett café iallafall. Så det blev väl dagens utmaning, men jobbigt var det.

Och jag som hade planerat för storshopping köpte inget alls. Ibland är det svårt att göra av med pengar.

Blev lite extra smink idag:





Och en god frukost inspirerad av den här tjejen



Äter i vanliga fall gröt men jag tänkte att jag kan ju faktiskt variera mig. Och honung på mackan alltså - aldrig haft. Är lite rädd för honung så det i sig var en utmaning. Men jag tyckte det var gott faktiskt! Och yoghurt och kokos på fruktsalladen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jajamensan jag lagar maten, mamma ibland men annars är det jag. Jag bor just nu hemma men vill som sagt flytta till malmö till nästa år.

bor du hemma?

vad är du sjukskriven från? skolan?

det är komwux, jag saknar matte c och behöver det till min utbildning!



god frukost! och du herregud vad vacker du är!!!!

Kramar

2011-03-29 @ 21:01:18
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är utmaningsfrisk så det smäller om det! Kom ihåg vad vi sagt - det lönar sig BARA, trots att det känns jobbigt i början. Innan man vant sig. Kommit in i trygghetszonen. Snart är du där, och då är du stoltare än någonsin!

Sedan vet jag precis känslan - jag brukade vara med om det där hela tiden.. "Men oj.. Ska vi göra det.. OCKSÅ?".. Som att måltiden innan inte var nog, nu hade man helt plötsligt mer att bevisa, och det läskigaste var ju att det var så SPONTANT och plötsligt.

Häärliiiiigt!



Jag får ta och testa honung på mackan någon gång - det såg ju nomnom ut :)



HAHA, kul att vi kan äta för att fira när den andre äter. Jävligt god cirkel, speciellt när vi är duktiga. Vilket vi är, inte sant?



Onsdag, jag ser redan fram emot det. Fåtöljens kladdkaka? (plz plz plz plz jag ber dig det är typ mitt paradis, hahaha)

2011-03-29 @ 21:09:47
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Victoria

Åh, vad glad och smickrad jag blir! Kul att du gillade det, honung passar till mycket.. :D

2011-03-29 @ 22:05:21
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: emma

Duuuuktig du är! och så fantastiskt underbart söt som socker så jag smälter! vackra du, önskar du kunde se det jag ser <3

2011-04-01 @ 20:29:35
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0