om att skjuta upp...

Ibland ser jag saker som jag egentligen skulle vilja ha, men så tänker jag, nej, inte för mig. Jag ska självklart någon gång men jag tar det under nästa behandlingsvecka. Eller nä förresten jag väntar med det till om två behandlingsveckor. Då blir jag nöjd. Fast jag vet att jag borde nästa... men nej jag tar om två.

Så satt jag och pratade med en tjej från gruppen, och jag sa att jag hade lite problem med det där och att jag någon gång ville gå till pizzastället vi kan välja att gå till, för pizza är ju liksom en stor grej. Men att jag skjuter upp när jag ska gå, till om kanske två veckor. Då sa hon, 'men vi går dit nu i veckan, kom igen'. Och så var det bestämt. Okej vi kör. Men jag ångrar det verkligen efteråt, och möjligtvis gjorde hon också det. Men nu har vi liksom sagt det öppet, det är bestämt så då ska vi fan göra det! Varför dra ut på det? Så i veckan ska jag äta pizzaa..... iih




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!

Sorry att jag inte svarat, såg nämligen din kommentar i min blogg just NU precis!! :O

Nu måste jag iväg och jobba, men svarar sen!

Ha en fin dag, kram!

2011-03-14 @ 10:10:18
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Jennie

och justdet, tänk på pizzan som en macka bara!

Det enda som är utbytt är ju eg. att det är tomatsås istället för smör på under pålägget ;)



Själv gillar jag inte pizza eftersom jag inte gillar tomatsås, så föredrar mackor då, hehe ;)

2011-03-14 @ 10:12:20
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Ullis

Pizza är verkligen inte farligt. Förstår inte varför man ser skräck samtidigt som man hör ordet pizza, bara det sjuka som tänker så. Det är ju supergott! Jag åt pizza förförra veckan och det var jäkligt gott och jag dog inte! =)

2011-03-15 @ 10:13:50
URL: http://foxxy.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0