Förlåt för depp...

...här kommer pepp!!!

Det är så fram och tillbaka hela tiden, men samtidigt som jag i depp sjunker riktigt lågt, om inte djupare, så kan jag också lättare ta till mig det som är bra. Måste lära mig, leva i nuet. Träffade en kompis och det var jättebra! Hon sa att när jag var sjuk var jag inte lika glad. Alltså kanske jag var glad och öppen innan? Jag kanske var det. Det kanske inte stämmer så som jag tänker nu hur jag va. En tankeställare.

PEPP:

åh är det inte de sötaste små djuren?



Kommentarer
Postat av: camilla

Ja de e så mkt bättre när man har fullt upp så tankarna inte får ta plats. Blir rastlös så lätt och då kommer jobbiga tankar ofta.

Det var en friidrottstävling vi hade här i helgen :D



Ja precis huvudsaken är ju att kroppen fungerar och att man trivs, sen vikten är mindre viktig :D



Haha jaa men de va bra mkt bättre med erik än danny iaf :P haha ^^ the moniker var ändå bäst :P



Ha en bra kväll :D

Händer de något kul?

kram

2011-03-13 @ 20:04:30
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: emma

sånt här gillar vi tjejen! pepp pepp, så skare va :)



sv: haha nej, tyckte den var helkass paha. Melodifestivalen är verkligen inte vad den brukar vara om du frågar mig ;) tyckte du den var bra?



Kramar

2011-03-13 @ 20:35:08
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Emelie

How I Met Your Mother <3



Men givetvis var det okej :) Vad söt du är, tack!

2011-03-13 @ 20:47:17
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0