solljus

En dag, som började sådär men vände till att jag och en gammal kompis satte oss på ett lunchcafé i solen och myste och tog igen lite förlorad tid sådär i strålande ljus. Det var kul och väldigt spontant men det kändes bra! Vi har inte setts på över 9 månader men det var liksom inte konstigt. Träffade lite människor jag endast hört om. Jag kände mig lite avig för att jag blivit påverkad av det jag hört, men det var också intressant. Att verkligen se hur människor är i verkligheten när man bara fått en bild uppmålad.

Sen blev det hög peppande musik för att hålla kvar humöret och inte tänka tillbaka och värdera och analysera allt och det funkade rätt bra. Skulle inte kunna leva utan musik. Fast det går i perioder. Men det är bra för att slippa tänka, faktiskt.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0