Last nite

Mitt liv är ganska intressant nu. Jag har börjat jobba igen. Och det är väl kanske inte världens roligaste jobb men det är bra med pengar. Och jag gillar ändå dom jag jobbar med. Och jag kom ihåg allting i princip. Och jag jobbar på mina villkor, ca 2 ggr i veckan vilket är jätteskönt. Resten av dagarna har jag också rätt fullt upp. Jag träffar kompisar varje dag och gör någonting varje dag. Helt sjukt om jag tänker för bara någon månad sen. Men jag gillar det.

Igår var vi ute. Sjukt kul! Och ja, det är en kille som jag vill ha. Allting bara kom så himla snabbt. Känslorna har verkligen kommit tillbaka efter att ha varit avstängda i några år. Och det var så himla kul igår. Började med en trevlig middag 4 tjejer. Och idag, dagen efter. Då ringer dom mig bara för att prata. Och vi ska ses imorgon. Det värmer mer än vad dom vet. För det var nog just det jag alltid velat ha. Kompisar som hör av sig till mig, att jag faktiskt känner mig uppskattad. Och om jag får säga det själv tycker jag nog att jag är ganska rolig, typ bäst på fest.

Och det är så konstigt alltihop. Att allt det här händer mig. När jag ser alla andra, det händer dom också. Att jag faktiskt inte var en del av det förut. Och det är konstigt att jag vill flirta med killar, och ta kontakt. För jag var alltid den blyga. Men den här resan jag gjort har verkligen gett mig mycket. Så mycket som jag lärt mig om mig själv. För jag trivs typ i mig själv, och den jag är. Och jag accepterade/r. Och det är nog det som gjort att jag kunnat börja trivas. Men det är intressant. Tycker jag. För det här livet är så ovanligt, men ändå så vanligt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad bra allt låter för dig! Nu börjar saker äntligen falla på plats, inte sant? Vad glad jag blir av att läsa det här, Thessan, du förtjänar verkligen att ha det så bra som möjligt :) Har du något på gång med den här killen? ;D



Mja, det är en hyresrätt, så vi ska inte köpa den. Men vi ska nog börja hyra den, i första handskontrakt. Ser ut så nu, åtminstone :) Och lägenheten var faktiskt helt okej, hursom vill jag bara flytta flytta flytta :D



Åh, bjuder du? O.O :D

Då kan jag!! Jag kan på måndag, tisdag, och kanske i helgen :D Vill gärna träffa dig, så kan vi prata. Var så länge sedan, och känns dumt att dra allt över nätet eller sms..



2011-05-28 @ 20:30:40
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Du är verkligen värd att må så bra, och gud vad kul att du träffar mycket kompisar och sånt nu :D <3

Sv: Aa, har varit där ett par gånger, allt mellan himmel och helvete är det typ xd

Puss<3

2011-05-29 @ 13:28:42
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Ullis

Gud vad härligt det låter det du skriver om ditt liv, hur konstigt det känns men ändå underbart på något sätt? Åh, man blir ju helt varm inombords! :)



Sv: Jag gick på DV varje dag, långdagar mån-ons och kortdagar resterande, förutom helg då. Så att gå från 100% DV till 0% är tämligen en jädra omställning. Känns faktiskt som om de är helt sjuka i huvudet för vanligtvis har de tjejer som slutat under min period där gått på nedtrappning i alla fall minst en månad. Men men.



Jag vet inte hur jag känner att det går faktiskt. Helgen är ju som sagt fri precis så som det alltid varit så det är ju from i morgon det kommer bli en omställning. Jag tror det kan gå hur som, jag är starkare i skallen men är "rädd" att det kanske är till resultat av dagstödet jag fått, jag bor ju själv så det sociala stödet där har varit enormt. Men hur som är det ju en själv som måste fixa det i slutändan, eller hur? Gah, ena stunden tror jag att jag kommer klara det andra stunden får jag rentutsagt panik eftersom jag MÅSTE/VILL/SKA vara tillräckligt frisk så jag kan ta upp studierna etc till hösten igen.

Kram

2011-05-29 @ 15:56:36
URL: http://foxxy.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ vad skoj att du fått börja jobba igen :D vart jobbar du?:D

2011-06-01 @ 21:41:51
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0