on fire

Nu har jag verkligen haft två roliga dagar! Kompisar, picknick, sol, havsutsikt, jordgubbar med vaniljglass och tjänat 400 spänn på att prata om kläder. Det går bra nu...

Idag var jag med mamma och handlade. Seriöst. Handlade ALLT som är kvar på min förbjudna lista. Nu ska jag utmana. Jag känner mig inte säker med en produkt bara för att jag provat den en gång, men jag vill åtminstone ha ätit allt förbjudet innan idun är slut. Nu jävlar. Det tog emot, men måste göras.
Pucko, flingor, läsk, chips, kaffebröd från mataffär, färdigrätter, vissa godissorter som är laddade, marmelad, smaksatt yoghurt, kakor m.m.
Började med tortillas idag med nacho chips, och taco mix och allt vad det innebär. Fan vad jag är bra. I'm on fire.


Kommentarer
Postat av: camilla

Du är ju helgrym, snart kommer inga förbjudet grejer finnas kvar :D



Tack för dina fina ord, betyder mycket ska du veta<3

Hoppas du får en bra dag och att du sov skönt i natt?:D

KRAM

2011-05-12 @ 07:51:07
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emelie

Snacka om att jag blev glad när jag läste det här inlägget..! Utmanar-Thessan på gång! (och jag vet att det här inte är en slump, men jag skrev något som passar detta inlägg perfeeeekt i brevet jag just skickade iväg igårkväll! O.O )



Du är så grymt duktig, Thessan, och det här ÄR verkligen sättet att bli frisk. Jag vet, jag har testat. Det fungerar, även fast det är jobbigt!

Sedan verkar du haft det superhärligt de senaste dagarna, och det kan ju inte minsta frisk-begäret det minsta ;)



sv: Aw, tack, vad snällt sagt! Jag tyckte jag var lite sommarfin, faktiskt.

Ja, men så är det för mig med! Alltid! Jag har vaknat vid sju alla dagar nu, fastän jag har sovmorgon till gud-så-länge-kan-jag-aldrig-sova, och jag har inte ens ställt klockan. Fy farao.

Du ska aaaalltid göra som Emli säger, det Emli säger är lag! :3 Eller något, haha.

2011-05-12 @ 08:11:07
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Det här inlägget gjorde mig superglad och supernöjd! Exat rätt sak att göra, utmana med allt vad ångest heter så kommer du snart att vara helt frisk från det här.

Försöker komma på lite saker som jag själv kan utmana med, för jag vill ju också bli frisk :)

Hoppas du haft en bra dag!

Puss<3

2011-05-12 @ 17:01:47
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Fan va glad jag blir för din skull!! :D



Ja det var första deklarationen, jobbig :p



Jag kände inte att jag ville men jag kände att jag ville att det skulle vara upp till mig att säga nej, inte att de inte skulle ge mig platsen, sen sa jag ja för att jag var så uppgiven när de ringde och för att jag själv ville bevisa att det inte var något för mig. Sen blev det bara att jag sa ja, jag vet inte varför riktigt men jag ville fortfarande inte bli frisk. Sen har min behandlare ändrat på det och nu vill jag det verkligen :)



Men du är inte fejk för att du inte är din ätstörning när du är ute, du är du ett gladare du men så kanske det känns fejk för att det inte är så du känner dig egentligen.



Ge gärnet nu sista veckan, jag hejar verkligen på dig!! :D

2011-05-12 @ 19:35:48
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, det är sannerligen dags. Tyvärr är jag så nedrig att jag skjuter på alla fikor och träffar jag planerat, känner mig hemskt opepp just nu. På allt som har med att umgås socialt att göra (ingen isolation eller så, orkar bara inte ta initiativ och hålla på..)... Jag får ta och rycka upp mig, helt enkelt!



Ja, det var en lek som jag kom på. Favorit-leken, kallar jag den, när man ska gissa den andres favoriter :3



Hur läskigt det än var att utmana med de där livsmedlen, så kan jag säga att det är tusen gånger NYTTIGARE än det är läskigt. På hedersord! :o

2011-05-13 @ 07:00:46
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0