Hej hej

Hej,
För att vara ärlig har det gått åt helvete. Svält mig totalt i över en vecka och äter väl mer nu men inte på långa vägar tillräckligt med scä's mått. Har kontaktat min terapeut så vi ska se vart det leder.
I övrigt mår jag just nu ganska bra, och nu när jag äter mer än förra veckan känner jag mig nöjd. Nöjd att jag äter mer men också nöjd att det är för lite. Fan, det är svårt det där.
Men jag känner mig rätt glad, så jag står ut nu sista tiden som är kvar för om sex veckor kommer jag till Sverige!!!!!!!!!!!!!!!
Och då är det snart JUUUUUUL!

Kommentarer
Postat av: Emelie

.. Jag hoppas du kan komma tillbaka till dina rätta matrutiner, även fast jag förstår att det är svårt. Verkligheten hanterade dig inte precis ömt, och det är i få fall som det tar så lång tid för kroppen att stabilisera sig (vad jag hört)..

Men ska vi jämföra väntan med svält, verkligen?



Hahaha, ja, det var PRECIS det som var grejen. Att ni skulle gissa. Det var lite roligt. Ett skämt, typ :P

Jag glömde hälsa, men den vet nog att du tycker om den ändåå :D

2011-11-11 @ 09:12:30
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Rebecka

Jag gick också upp mer än jag "behövde" och efter att ha legat stilla ett tag. Jag har gjort det samma men jag ska till min teraput och ta tag i det. För om kroppen måste vänja sig så

Måste den, tyvärr. Om vi då svälter igen kommer den säkert lägga på sig ännu mer nästa gång liksom. Den "lagrar" ju för att man ska klara sig bättre ifall det blir svält igen.



Ta hand om dig och försök gå tillbaks till schemat!! KRAMAR <3

2011-11-16 @ 08:35:13
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skönt att du får LITE jul åtminstone.. Men det är ju det som brukar hända när man åkter utomlands - de tär aldrig samma jul som hemma, tyvärr.. Men jag har en gissning att du kommer ha det fenomenalt ändå! ;)



Och jag vet faktiskt inte vad hänt med trädet! Vi gissar på att det är vinter och därför har den tappat löven. Men säkra är vi inte. Det blir vi till vår!

2011-11-29 @ 09:19:28
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: emma

Har varit så himla orolig för dig, Thessan... ända sedan jag läste det här. Varit inne på din andra blogg men det blir därför lite svårt att tolka hur du mår, de är så annorlunda. Hur mår du?

Kram.

2011-12-01 @ 00:51:44
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Linnea

FÖRLÅT för att jag inte svarat dig på mejlen, när du tagit dig tid och varit så snäll att svara mig! Har varit lite off på alla plan, inte ens haft ork att skriva ett par ord på bloggen! Men jag ska svara på ditt mejl, det lovar jag! Det gav mig massor inför Idun-veckan! :)

Hur mår du? Hur går allt för dig? Kramar!!

2011-12-02 @ 12:00:19
URL: http://linneahs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0