ENgland

En annan sak som jag fick höra imorse som skrämde mig lite. Här äter de inte som i Sverige med både lagad lunch och lagad middag, utan bara ett lagat mål om dagen och sen typ en sakdwich och yoghurt till lunch. Precis så jag gjorde när jag skulle börja äta igen och innan jag blev sjuk. Aja, jag kör ju mitt race men ändå... för mig har den typen av mat spelat stor roll.
Dock var jag inte så avundsjuk på deras lunchlådor som barnen i familjen fick med sig, en sandwich, en yoghurt och en chocalate-bar. Såklart man får äta sådant , men jag tänker att de kanske inte är så bra hållbar energi, och samtidigt inte bra att äta varje dag , då scä förespråkar variation. Äta av allt men inte varje dag. Det är verkligen annorlunda matkultur här!

Kommentarer
Postat av: emma

Konstigt! Men du får bara köra ditt race, precis som du säger <3



sv: Vi träffades på en studentfest i slutet av trean, så liksom... blev vi ihop haha, det hände väldigt fort men det kändes så bra haha :D

2011-09-08 @ 11:20:15
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0